Kirándulás - 8. osztály - 2017. július 11.

A 8. ab osztály kétnapos kiránduláson vett részt, 2017. június 6-7-én. Az úti cél Csókakő – Komárom – Esztergom – Szentendre – Visegrád volt. A kirándulás szervezésekor számításba vettük a hagyományos év végi műsor bevételét is, és nagy örömünkre a két osztály tanulói kevés kivétellel részt tudtak venni a programokon. Első nap útba ejtettük Csókakő várát, mely ugyan építési terület jelenleg, viszont ingyenesen látogatható. A következő állomás Komáromban a Monostori Erőd volt, ahol megismerkedhettünk az erőd történelmével a római kortól napjainkig egy interaktív vetítés formájában. Innen az Esztergomi Bazilikához utaztunk, és a legbátrabbakkal még a kupolát is meghódítottuk. Az utolsó momentum a napra a szentendrei Pap-szigeten a szállás elfoglalása volt. Kevés alvás után másnap folytatódtak a programok. Sétáltunk egyet Szentendre történelmi belvárosában, majd Visegrád felé vettük az utunk. Elsőként a fellegvárat látogattuk meg, az onnan nyíló kilátásban gyönyörködtünk, majd kicsit megismerkedtünk a Szent Korona történetével. A Makovecz Imre által tervezett festői szépségű Mogyoróhegyi Étteremben ebédeltünk. A nyári bob pályán kellőképpen elfáradtunk, és a hazaúton, Sárbogárdon egy közös fagylaltozással fejeztük be a programokat.