Kirándulás - 3. osztály - 2017. július 11.

Végre elérkezett a 3.a osztályosok kirándulásának napja. 8 órakor a felhők elfújása után elindultunk. Első megállónk a Dinnyés-Gárdonyi Várpark volt. Köszöntöttek minket és bemutatták pár mondatban a parkot, majd a fiúk közül választottak 3 királyt, akik koronát és palástot kaptak. A többiek lovagi ruhát öltöttek. Megkezdődött a nagy kincsvadászat: mocsárjárás, láda kinyitása a megfelelő kulcs megtalálása után, teszt, puzzle, makett vár keresése… majd a lovaggá ütés a királyi beszéd után… és a harc, ahol mindenki győzött.

Második megállónk 10 perces sétára volt, ahol Fenyvesi Lászlóval, a Dinnyési-fertő őrével találkoztunk, aki madárgyűrűzést mutatott nekünk.

Majd buszra szálltunk és robogtunk tovább az agárdi hajóállomáshoz, ahol a H2O Akváriumházban lehetőségünk nyílt a Velencei-tó jellegzetes halfaunájának és más vízi élőlényeinek megfigyelésére.

Áthajóztunk a Szúnyog-szigetre, ahol már várt minket a buszunk.

Utolsó megállónk a Pákozd-Sukorói Arborétum és Szabadidőpark volt, ahol szakvezetés nélkül megnéztünk egy tájmúzeumot, halászati múzeumot, felmásztunk a kilátóba, ahonnan gyönyörű panoráma nyílt az egész Velencei-tóra, illetve a játszótéren gyorsan elröppent fél óra után a közös fagylaltozás sem maradhatott el. A hazaúton fáradt, de élményektől csillogó szemek pillantottak vissza rám.